خوش آمد گوئی

شرکت طراحان و نقش آفرینان هژیر مقدم شما را گرامی می دارد و لحظات خوشی را برای شما آرزومند است و شرکت طراحان و نقش آفرینان هژیر را بروی آدرس جدید http://www.hazhirdesign.com مشاهده خواهید نمود .
Flash banner maker online




۱۳۸۹ شهریور ۲۶, جمعه

:: تغيير صدا ي افراد در محيط هاي مختلف از لحاظ جنسي و سني و ... توسط AV Voice Changer 4.0.39 ::

در اكثر محيط هاي گفتگوي اينترنتي تنها راه اثبات هويت شما از راه صداست به گونه اي كه اگر با كسي سخن بگوييد او متوجه جنسيت شما , سن شما , لهجه ي شما و  ...... مي شود . دوست داريد وضعيت به گونه اي بشود كه شما قادر به تغيير در صداي خود از نظر جنسي و سني و نوع گفتار و ... بشويد ؟ اين خواسته زياد هم دور از دسترس نيست !
كمپاني Avnex Ltd نسخه ي 4.0 از نرم افزار قدرتمند AV Voice Changer خود را عرضه نموده است كه امكانات بسيار جالب و بي همتايي را در اين زمينه در اختيار شما قرار ميدهد . اين نرم افزار به شما امكان تغيير صدايتان را ميدهد تا ان را به صورت صداي يك دختر , پسر , نوجوان , مسن , كودك در بياوريد ! همچنين قادر است صداي شما را به گونه اي تغيير دهد كه جذابيت جنسي آن بسيار بالا رود !! به اين طريق نه تنها به طور كامل در محيط اينترنت ناشناس خواهيد ماند , بلكه قادر به تغيير هويت و فريفتن مردم نيز ميباشد . با اين نرم افزار علاوه بر تغيير صداي خود در محيط هاي مختلف و تماسهاي اينترنتي , قادريد تا براي شخصيت هاي مختلف يك فيلم و يا كارتون نيز فقط و فقط با صداي خودتان صدا گذاري نماييد ! مجهز به افكتهاي زيباي صوتي , Equalizer , بخشي براي ضبط صدا هاي ورودي به كامپيوتر و بسياري ديگر .

AV Voice Changer Diamond  را ميتوانيد از اينجا :
 دانلود كنيد نسخه ي 4.0.39 را با حجم 7.9 مگابايت

هیچ نظری موجود نیست: